Apa itu Safe+?

Safe+ ialah perkhidmatan yang disediakan oleh BuyMall khusus untuk pelanggan kami. Ia direka untuk menawarkan pampasan penuh bagi bungkusan yang dihantar dari China sekiranya berlaku kehilangan semasa proses penghantaran. Secara ringkasnya, jika barang yang dibeli hilang dari masa ia diterima di gudang BuyMall sehingga ia dihantar, tidak kira sama ada kerugian itu disebabkan oleh salah pengendalian di gudang BuyMall atau pemeriksaan kastam, BuyMall akan membayar pampasan penuh nilai yang diisytiharkan barang-barang tersebut. Penting untuk ambil perhatian bahawa BuyMall ialah penyedia pertama dan satu-satunya memberi perkhidmatan jaminan bayaran balik penuh dalam industri penghantaran barang.

Terma dan Syarat:

Kelayakan: Perkhidmatan Safe+ hanya terpakai untuk bungkusan yang insuransnya telah dibeli. Secara automatik, item yang dibeli melalui Buy-For-Me layak untuk perkhidmatan Safe+.

Item yang Dikecualikan: Item bernilai tinggi seperti telefon mudah alih, tablet dan komputer riba tidak dilindungi oleh Safe+. Bungkusan yang mengandungi barang terlarang, termasuk alkohol, rokok, haiwan, dadah, wang palsu, dsb., tidak akan layak untuk perkhidmatan Safe+.

Skop Pampasan: Pampasan meliputi tempoh dari pengesahan diterima di gudang BuyMall hingga penghantaran kepada pelanggan. Pampasan adalah berdasarkan nilai yang diisytiharkan bagi item dalam sistem, tidak termasuk caj Buy-For-Me, caj insurans dan caj perkhidmatan lain seperti caj penghantaran.

Nilai Diisytiharkan: Untuk item Ship-For-Me, disyorkan untuk mengisytiharkan nilai sebenar item untuk memastikan pampasan menyeluruh. Untuk item yang dibeli melalui Buy-For-Me, nilai yang diisytiharkan akan berdasarkan jumlah harga pesanan Buy-For-Me.

Nasihat untuk Menerima Bungkusan:

- Sekiranya item hilang dalam bungkusan, pelanggan dinasihatkan untuk membandingkan berat dan isipadu yang direkodkan dalam sistem dengan berat dan isipadu bungkusan yang diterima untuk menentukan sama ada penjual tertinggal.

- Jika terdapat tanda-tanda pembongkaran bersama bungkusan atau jika barang hilang, pelanggan hendaklah mencatatnya pada resit pengesahan dan mengambil gambar sebagai bukti di hadapan kurier. Bukti ini hendaklah dihantar kepada perkhidmatan pelanggan BuyMall untuk proses tuntutan seterusnya.

Safe+ ialah perkhidmatan yang diperkenalkan oleh BuyMall untuk memberikan pelanggan ketenangan fikiran semasa mereka membuat pembelian. Pelanggan digalakkan untuk menegakkan prinsip integriti, dan sebarang percubaan untuk menipu sistem jaminan akan dilaporkan kepada penguatkuasa undang-undang untuk mengekalkan amalan membeli-belah yang adil. Kejujuran adalah asas untuk menjadi individu yang bertanggungjawab, dan pelanggan digesa untuk tidak mengganggu pesanan beli-belahdengan mencuba tuntutan palsu dan bekerjasama untuk mewujudkan masyarakat yang lebih baik.

China Bank And Alipay Transfer is opening